chill träning och skidresa

dålig uppdatering igen, på senaste har inte mycket hänt, vi förlorade andra semin med 8-1 mot stars. Ingen brydde sig den matchen och fick ingen hjälp. Men men, att komma till semifinal var ingen som trodde från början.

Igår och idag har det vart slappa träningar, igår var det 5 spelare och idag 6 spelare+ 2 målvakter, har blivit mycket småspel och mycket after practice fights. Idag tog jag mig an Cody Hess, matcherna slutade 1-1. Har börjat lärt mig hur man slåss nu så får ta mig an en målvakt på riktigt snart. HAHA

På fredag ska jag och Cody åka med våran house sister Nicole till New Hampshire och åka skidor. ska bli väldigt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0