Chill

Igår på min födelsedag åkte jag, Cody, Bonita och Sara till köpcentrumet och chilla, köpte en Ipod touch för lite födelsedagspengar. Sen drog vi direkt till träning och sen chillade vi bara.
Idag hade vi min födelsedags middag, fick en god middag, lite kläder och en skraplott, skrapade ihop 20 dollar som är lite runt 180 spänn.
Drog sen på träning som var rätt slapp. Mike var den som höll i träningen och han var väll rätt mätt efter middagen, vilket även jag var så det var en lugn träning. Efter träningen var det återigen dags för "After practice fight" bäst av 3. Och vad alla väntar på är Målvaktsduellen mellan mig och Matt, igår vann jag 2-0 och samma siffror var det idag som gällde.
Man kan säga att jag vänder ut och in på grabben.

Imorgon får jag min nästa födelsedagspresent, gratisbiljetter och press pass till Boston-Pheonix, vi får gå ner till Pheonix omklädningsrum och chilla. Efter matchen ska jag, Cody, och familjen Fanning ut och äta middag med Viktor Tichanov, spelare från Pheonix. Så jag e ganska pumpd för imorgon.



Kommentarer
Postat av: M o P

Ha det så trevligt. Hälsa Cody och familjen Fanning

2009-03-05 @ 19:47:46
Postat av: P

Hälsa Gretzky

2009-03-05 @ 19:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0